Vraag& Antwoord Ballondecoraties & Events
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Omdat wij veel onderweg en op locatie bij opdrachtgevers aan het werk zijn, zijn wij verminderd tot slecht telefonisch bereikbaar op deze momenten.
Natuurlijk kunnen we altijd een telefonische afspraak maken om zaken door te spreken.
De beste manier om contact met ons op te nemen is via de e-mail, ons contactformulier of via de Whatsapp op nummer +31 (0)174-764218, Let op; U kunt ons niet bellen via Whatsapp.
Wij antwoorden hier niet altijd direct op, maar wel zodra wij in de gelegenheid zijn.
Zo bent u er altijd van verzekerd dat wij uw vraag of bestelling hebben ontvangen en hierop reageren en is alles voor ons en voor uzelf terug te lezen.
Let wel: na 20:00u en in het weekend (bij ons is dat van donderdagavond tot en met maandagochtend) reageren wij vrijwel niet. Na 20:00u, omdat wij dan gesloten zijn en in het weekend, omdat wij veel buiten de deur zijn.
Mocht er toch gelegenheid zijn te reageren dan zullen wij dit altijd doen.
Wij willen u erop wijzen dat het geen zin heeft via meerdere kanalen uw vraag te stellen. Dit zal als resultaat hebben dat het antwoorden enkel langer duurt, omdat wij uw vraag via meerdere wegen moeten lezen om alle informatie te vergaren. Heeft u een bericht gestuurd via Whatsapp, onderhoud het verdere contact dan aub via Whatsapp. Dit geldt voor alle kanalen via waar u contact met ons opneemt.
Ik kan ballondecoraties niet in mijn winkelmandje doen, waarom is dit?
Ballondecoraties worden altijd speciaal op maat en naar wens gemaakt.
De ballondecoraties die u op onze website ziet, zijn door ons gemaakte ballondecoraties en dienen als voorbeeld van wat de mogelijkheden zijn (er is natuurlijk altijd meer mogelijk dan wat er op onze site te vinden is). Omdat wij deze decoraties vaak naar wens aanpassen en er eventuele bezorgkosten bij kunnen komen die niet op de website te verwerken zijn, hebben wij ervoor gekozen deze decoraties op offertebasis op onze site te plaatsen.
Zo kunt u uw eigen offerte samenstellen met de decoraties die u zou willen ontvangen.
Wanneer u de gehele offerte hebt ingevuld met alle gegevens, kunnen wij een passende offerte voor u maken waarin al uw wensen zijn verwerkt en komen er geen verrassingen achteraf, zoals bijvoorbeeld bezorgkosten
Betaal ik bezorgkosten voor ballondecoraties en events?
Ja, wij rekenen een bedrag voor het bezorgen en ophalen van de decoraties.
De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het adres waar het naartoe mag, een plaatsnaam is hierbij niet voldoende.
Als u wilt weten wat de bezorgkosten bedragen voor uw adres, stuurt u ons dan het afleveradres toe en dan kunnen wij hiervoor een berekening maken.
Houd u er rekening mee dat er kosten bij kunnen komen wanneer er sprake is van betaald parkeren, een vergunning aanvraag óf wanneer wij onze decoraties in een complex naar boven moeten tillen (de aanwezigheid van een lift kan hierbij schelen in het bijkomende bedrag).
Hoe kan ik betalen?
Voor ballondecoraties bieden wij diverse betaalmethoden;
U kunt het bedrag overmaken via de bank, het bedrag dient ten minste 2 dagen voor levering bij ons binnen te zijn, is dit niet het geval dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Indien uw bestelling gepersonaliseerde items bevat, dient ten minste de helft van het totaalbedrag van uw bestelling 3 weken voorafgaand aan de levering op onze rekening te staan.
Het is ook mogelijk om contant te betalen. Dit dient te geschieden op het moment van levering.
Ons verzoek is wel zo gepast mogelijk te betalen, omdat wij geen tot weinig contant geld op zak hebben. Indien u niet gepast kunt betalen, verzoeken wij u dit vooraf te melden zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Gepersonaliseerde items dienen altijd voorafgaand aan de levering betaald te worden.
Let op: Bij contante betalingen wordt geen BTW in mindering gebracht.
U kunt niet achteraf betalen. Indien wij het contante bedrag niet hebben mogen ontvangen bij levering, worden de decoraties niet neergezet en nemen wij alles weer mee.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Bestellingen kunnen altijd geannuleerd worden.
Wij brengen hier geen kosten voor in rekening als wij hier ook nog geen kosten voor gemaakt hebben. Indien wij gepersonaliseerde items hebben gemaakt, worden deze in rekening gebracht. Dit geldt ook voor wanneer wij ballondecoraties al hebben gemaakt voordat de annulering binnen komt.
Het gehuurde item is defect, wat nu?
Wij zijn altijd erg zuinig op onze spullen en willen deze zo lang mogelijk netjes houden zodat iedereen optimaal kan genieten van mooie, puntgave decoraties zonder schades of defecten.
Wanneer items worden gehuurd, lopen wij samen met u alle items na. Zo kunt u zien wat de eventuele schades zijn op het moment dat wij de artikelen geleverd hebben. Dit zijn schades waarvoor u niet verantwoordelijk wordt gehouden.
Indien er schades ontstaan anders dan de schade die reeds eerder is geconstateerd, kan het zijn dat wij de kosten hiervoor op u verhalen, u leest hier meer over in onze Algemene Voorwaarden Verhuur.
Indien u zelf schade constateert, vragen wij u dit zo snel mogelijk bij ons te melden zodat wij hier rekening mee kunnen houden en dit samen met u kunnen oplossen.
Wij lopen alle decoraties na het ophalen hiervan direct na en zullen, indien wij dit constateren, eventuele onstane schade tijdens de verhuur bij u melden indien er kosten ontstaan waarvan wij genoodzaakt zijn deze op u te verhalen.
Gebruikelijk doen wij dit binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 72 uur na het ophalen van de items nemen wij contact met uw op indien er schade is geconstateerd.
Zijn ballonnen duurzaam?
Ondanks wat er vaak wordt gezegd, zijn latexballonnen heel duurzaam.
Zo wordt de grondstof voor deze ballonnen gewonnen uit de rubberboom en zijn deze, in tegenstelling tot de plastic varianten, volledig biologisch afbreekbaar. DecoImprove werkt enkel met deze latexballonnen.
U kunt uitgebreidere informatie over de latexballonnen vinden in onze blog Keep it Green Verantwoord Ballondecorateur
Folieballonnen zijn niet biologisch afbreekbaar. Ook de standaard lintjes die worden gebruikt voor heliumballonnen zijn gemaakt van plastic. Wij adviseren daarom geen oplatingen te doen met folieballonnen en liefst ook niet met latexballonnen, ondanks dat deze laatste biologisch afbreekbaar zijn.
Wij werken niet met (latex)ballonnen uit China. Deze bevatten vaak voor een deel plastic en hier staan wij niet achter. WIj werken alleen met gerenomeerde merken die fabriceren met enkel natuurlijke materialen.
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Omdat wij veel onderweg en op locatie bij opdrachtgevers aan het werk zijn, zijn wij verminderd tot slecht telefonisch bereikbaar op deze momenten.
Natuurlijk kunnen we altijd een telefonische afspraak maken om zaken door te spreken.
De beste manier om contact met ons op te nemen is via de e-mail, ons contactformulier of via de Whatsapp op nummer +31 (0)174-764218, Let op; U kunt ons niet bellen via Whatsapp.
Wij antwoorden hier niet altijd direct op, maar wel zodra wij in de gelegenheid zijn.
Zo bent u er altijd van verzekerd dat wij uw vraag of bestelling hebben ontvangen en hierop reageren en is alles voor ons en voor uzelf terug te lezen.
Let wel: na 20:00u en in het weekend (bij ons is dat van donderdagavond tot en met maandagochtend) reageren wij vrijwel niet. Na 20:00u, omdat wij dan gesloten zijn en in het weekend, omdat wij veel buiten de deur zijn.
Mocht er toch gelegenheid zijn te reageren dan zullen wij dit altijd doen.
Wij willen u erop wijzen dat het geen zin heeft via meerdere kanalen uw vraag te stellen. Dit zal als resultaat hebben dat het antwoorden enkel langer duurt, omdat wij uw vraag via meerdere wegen moeten lezen om alle informatie te vergaren. Heeft u een bericht gestuurd via Whatsapp, onderhoud het verdere contact dan aub via Whatsapp. Dit geldt voor alle kanalen via waar u contact met ons opneemt.
Ik kan ballondecoraties niet in mijn winkelmandje doen, waarom is dit?
Ballondecoraties worden altijd speciaal op maat en naar wens gemaakt.
De ballondecoraties die u op onze website ziet, zijn door ons gemaakte ballondecoraties en dienen als voorbeeld van wat de mogelijkheden zijn (er is natuurlijk altijd meer mogelijk dan wat er op onze site te vinden is). Omdat wij deze decoraties vaak naar wens aanpassen en er eventuele bezorgkosten bij kunnen komen die niet op de website te verwerken zijn, hebben wij ervoor gekozen deze decoraties op offertebasis op onze site te plaatsen.
Zo kunt u uw eigen offerte samenstellen met de decoraties die u zou willen ontvangen.
Wanneer u de gehele offerte hebt ingevuld met alle gegevens, kunnen wij een passende offerte voor u maken waarin al uw wensen zijn verwerkt en komen er geen verrassingen achteraf, zoals bijvoorbeeld bezorgkosten
Betaal ik bezorgkosten voor ballondecoraties en events?
Ja, wij rekenen een bedrag voor het bezorgen en ophalen van de decoraties.
De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het adres waar het naartoe mag, een plaatsnaam is hierbij niet voldoende.
Als u wilt weten wat de bezorgkosten bedragen voor uw adres, stuurt u ons dan het afleveradres toe en dan kunnen wij hiervoor een berekening maken.
Houd u er rekening mee dat er kosten bij kunnen komen wanneer er sprake is van betaald parkeren, een vergunning aanvraag óf wanneer wij onze decoraties in een complex naar boven moeten tillen (de aanwezigheid van een lift kan hierbij schelen in het bijkomende bedrag).
Hoe kan ik betalen?
Voor ballondecoraties bieden wij diverse betaalmethoden;
U kunt het bedrag overmaken via de bank, het bedrag dient ten minste 2 dagen voor levering bij ons binnen te zijn, is dit niet het geval dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Indien uw bestelling gepersonaliseerde items bevat, dient ten minste de helft van het totaalbedrag van uw bestelling 3 weken voorafgaand aan de levering op onze rekening te staan.
Het is ook mogelijk om contant te betalen. Dit dient te geschieden op het moment van levering.
Ons verzoek is wel zo gepast mogelijk te betalen, omdat wij geen tot weinig contant geld op zak hebben. Indien u niet gepast kunt betalen, verzoeken wij u dit vooraf te melden zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Gepersonaliseerde items dienen altijd voorafgaand aan de levering betaald te worden.
Let op: Bij contante betalingen wordt geen BTW in mindering gebracht.
U kunt niet achteraf betalen. Indien wij het contante bedrag niet hebben mogen ontvangen bij levering, worden de decoraties niet neergezet en nemen wij alles weer mee.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Bestellingen kunnen altijd geannuleerd worden.
Wij brengen hier geen kosten voor in rekening als wij hier ook nog geen kosten voor gemaakt hebben. Indien wij gepersonaliseerde items hebben gemaakt, worden deze in rekening gebracht. Dit geldt ook voor wanneer wij ballondecoraties al hebben gemaakt voordat de annulering binnen komt.
Het gehuurde item is defect, wat nu?
Wij zijn altijd erg zuinig op onze spullen en willen deze zo lang mogelijk netjes houden zodat iedereen optimaal kan genieten van mooie, puntgave decoraties zonder schades of defecten.
Wanneer items worden gehuurd, lopen wij samen met u alle items na. Zo kunt u zien wat de eventuele schades zijn op het moment dat wij de artikelen geleverd hebben. Dit zijn schades waarvoor u niet verantwoordelijk wordt gehouden.
Indien er schades ontstaan anders dan de schade die reeds eerder is geconstateerd, kan het zijn dat wij de kosten hiervoor op u verhalen, u leest hier meer over in onze Algemene Voorwaarden Verhuur.
Indien u zelf schade constateert, vragen wij u dit zo snel mogelijk bij ons te melden zodat wij hier rekening mee kunnen houden en dit samen met u kunnen oplossen.
Wij lopen alle decoraties na het ophalen hiervan direct na en zullen, indien wij dit constateren, eventuele onstane schade tijdens de verhuur bij u melden indien er kosten ontstaan waarvan wij genoodzaakt zijn deze op u te verhalen.
Gebruikelijk doen wij dit binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 72 uur na het ophalen van de items nemen wij contact met uw op indien er schade is geconstateerd.
Zijn ballonnen duurzaam?
Ondanks wat er vaak wordt gezegd, zijn latexballonnen heel duurzaam.
Zo wordt de grondstof voor deze ballonnen gewonnen uit de rubberboom en zijn deze, in tegenstelling tot de plastic varianten, volledig biologisch afbreekbaar. DecoImprove werkt enkel met deze latexballonnen.
U kunt uitgebreidere informatie over de latexballonnen vinden in onze blog Keep it Green Verantwoord Ballondecorateur
Folieballonnen zijn niet biologisch afbreekbaar. Ook de standaard lintjes die worden gebruikt voor heliumballonnen zijn gemaakt van plastic. Wij adviseren daarom geen oplatingen te doen met folieballonnen en liefst ook niet met latexballonnen, ondanks dat deze laatste biologisch afbreekbaar zijn.
Wij werken niet met (latex)ballonnen uit China. Deze bevatten vaak voor een deel plastic en hier staan wij niet achter. WIj werken alleen met gerenomeerde merken die fabriceren met enkel natuurlijke materialen.