Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

Vraag & Antwoord

Er zijn altijd vragen die vaak gesteld worden omdat bepaalde dingen niet altijd helemaal duidelijk zijn. Op deze pagina proberen wij juist die veel gestelde vragen te beantwoorden. Staat u vraag er niet tussen? Stel hem dan gerust via de contactpagina of mail ons via info@decoimprove.nl


Wat is jullie standaard levertijd?

De standaard levertijd die wij hanteren is tussen de 1 en maximaal 3 werkdagen bij voorradige artikelen (feestdagen worden hierin als weekend gerekend en tellen niet mee in de werkdagen).
 
Duurt de levering vanuit de fabrikant onverhoopt langer dan 6 werkdagen dan nemen wij hierover contact met u op.

Ik krijg een melding dat ik een artikel niet kan bestellen. Waarom is dit?

DecoImprove
beschikt over een assortiment van ruim 15.000 artikelen. Wij werken met een actuele voorraad wat betekent dat u alleen kunt bestellen wat er daadwerkelijk op voorraad is (muv bestellingen die u via de Beslist.nl Winkelwagen plaatst). Hiermee kunnen wij onze belofte met betrekking tot de levertijd nakomen.

Dit wil overigens niet zeggen dat de artikelen die niet op voorraad zijn daadwerkelijk een lange levertijd hebben; de meeste artikelen zijn kunnen binnen 3 werkdagen bij u afgeleverd worden. Een aantal artikelen hebben een langere levertijd van maximaal 9 werkdagen. Omdat dit niet binnen onze levertijd-belofte valt, hebben wij ervoor gekozen het bestellen alleen voor voorradige artikelen mogelijk te maken.

Is er een artikel niet voorradig, maar wilt u deze wel bestellen of wilt u hiervoor de levertijd weten? Neemt u dan gerust contact met ons op via info@decoimprove.nl en wij zijn u graag van dienst.

Betaal ik verzendkosten?

Ja, bij zowel DecoImprove als LETsImprove betaalt u € 7,00 verzendkosten per pakket tot 20kg, bestellingen vanaf € 75,00 zijn binnen Nederland gratis, voor pakketzendingen naar België betaalt u € 14,00. Voor enveloppen post brengen wij € 3,00 in rekening binnen Nederland en € 7,00 naar België.
* De gratis verzending voor bestellingen boven € 75,- geldt niet voor Ballondecoraties.
Deze worden wel gratis bezorgd in Den Haag, Westland eo. ongeacht het bedrag dat u besteed.


Bij sommige artikelen die in een envelop passen, hebt u een keuze om deze in een doos te verzenden, indien u zich niet gemakkelijk voelt bij het verzenden per gewone post. Indien u kiest voor 'in een doos verzenden' worden er extra kosten in rekening gebracht waardoor u de standaard verzendkosten van € 7,00 betaalt binnen Nederland.
U hoeft dit optiemenu niet te gebruiken indien u meerdere artikelen besteld. Hebt u dit onverhoopt toch gedaan dan is dit uiteraard geen probleem. De te veel betaalde kosten worden automatisch door ons retour gestort nadat de artikelen zijn verzonden.

Ballondecoraties worden, tenzij anders afgesproken, bezorgd. De bezorgkosten die wij hiervoor in rekening brengen bedragen € 0,50 per kilometer..

Met welke betaalmethoden kan ik bij jullie betalen?

Onze website maakt gebruik van diverse betaalmethoden.

Zo kunt u gebruik maken van IDEAL waarbij u direct uw bestelling online betaalt met online bankieren en uw bestelling ook direct door ons in behandeling genomen kan worden.

Andere betaalopties zijn Mastercard, VISA en Maestro, beter bekend als creditcard betalingen. Hiervoor brengen wij € 5,00 extra kosten in rekening.

U kunt ook betalen met uw Paypal rekening. Paypal stuurt automatisch een bevestiging van uw betaling en hierna wordt uw order in behandeling genomen. Uitgestelde betalingen via Paypal worden in behandeling genomen als Paypal heeft bevestigd dat uw betaling in goede orde is ontvangen.
Betaalt u via Paypal middels een uitgestelde bankbetaling dan wordt uw bestelling pas verzonden als Paypal heeft bevestigd dat de betaling is ontvangen, dit kan ruim 14 dagen duren. Onze hierboven genoemde leveringstermijn komt hiermee te vervallen.

Sinds kort kunt u ook achteraf betalen middels Afterpay.
AfterPay voert voor www.decoimprove.nl en www.letsimprove.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement.
Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

.

Mocht u gebruik maken van een van deze betaalmethoden en lukt de betaling niet dan kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen. Wij sturen u automatisch een email met een betaallink, let op; deze is altijd afkomstig van info@decoimprove.nl, zodat u uw betaling alsnog kunt afronden.
Zodra wij van de bank een bevestiging hebben ontvangen dat u betaling is gelukt, nemen wij uw bestelling direct in behandeling.

Een laatste optie is Betalen bij afhalen op afspraak.
U kunt uw bestelling doen en hoeft hiervoor geen verzendkosten te betalen, omdat u uw artikelen komt afhalen op afspraak.
Zodra wij uw bestelling klaar hebben staan, ontvangt u hiervan bericht waarin wij u verzoeken een afspraak met ons maken om de artikelen te komen afhalen.
Ons verzoek is wel zo gepast mogelijk te betalen, omdat wij geen tot weinig contant geld op zak hebben. Indien u niet gepast kunt betalen, verzoeken wij u dit vooraf te melden zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Ballondecoraties kunnen vooraf worden betaald via bankoverschrijving óf u kunt contant betalen bij levering. 

Kan ik mijn gekochte artikelen retourneren?

Artikelen kunnen in principe altijd geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling mits deze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Hierna hebt u nog eens 14 dagen de tijd om het artikel te retoureren.

Voor feestkleding geldt het volgende; Deze mag gepast worden, echter dient u zo netjes mogelijk te houden voor het eventueel retourneren.
Wij verzoeken u accessoires niet te passen als u van plan bent de kleding te ruilen, accessoires zitten in een losse verpakking bij de kleding inbegrepen.
Bent u niet zeker of u het kostuum wilt houden, zonder de accessoires te hebben gepast dan staat het u vrij deze te proberen.
Dit geldt niet voor verzegelde accessoires.

Bijgeleverde presentjes die wij regelmatig in de pakketten bijvoegen bij speciale gelegenheden dienen eveneens ongebruikt geretourneerd te worden.

Artikelen met een verzegeling kunnen niet geruild of geretourneerd worden als de zegel is verbroken.

Wij verzoeken u wel de artikelen en accessoires onbeschadigd en compleet zorgvuldig in te pakken en te retourneren.

U kunt gebruik maken van uw herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakketje. Wij gaan uit van de afleverdatum die de pakketservice aan ons door geeft.


Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Als de eisen van de retournering voldoen aan de 'regels' in bovengenoemd artikel, kunt u uw artikel inpakken. Dit kan in dezelfde doos waarin u uw artikel hebt ontvangen, maar mag natuurlijk ook in een andere doos, zo lang het artikel maar aan de gestelde voorwaarden voldoet.
Bijgevoegde extra's die wij regelmatig bijleveren dienen eveneens ongebruikt geretourneerd te worden.

U kunt op de pagina Retouren een retourformuliertje invullen zodat wij weten dat uw artikel retour komt of een mail sturen naar info@decoimprove.nl om te zorgen dat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na aanmelding van de annulering nog eens 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag plus de verzend- en eventuele bijkomende kosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening.

Indien u het artikel wenst te ruilen, is het verzenden van het nieuwe artikel voor u wel gratis.
Een bijgeleverd presentje kan in het geval van omruilen uiteraard bij u gehouden worden.
Kiest u voor geld terug, dan ontvangt u uw geld binnen 14 dagen nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen op uw rekening.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

DecoImprove streeft naar perfectie, maar er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten.
Uw mening is voor ons dan ook van belang om te zorgen dat wij de service kunnen verlenen die u van ons mag verwachten.
Hebt u onverhoopt toch een klacht of opmerking, laat ons deze dan weten via info@decoimprove.nl

Uw klachten worden altijd serieus genomen en u ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord van ons.

Wij streven ernaar uw berichten binnen 48 uur te beantwoorden, maar het kan soms iets langer duren voor u antwoord ontvangt. Wij zijn regelmatig buiten de deur aan het werk voor projecten waardoor wij niet altijd direct op uw email kunnen reageren, wij willen hier immers alle tijd voor nemen en u van een passende reactie en oplossing voorzien.
U zult altijd een antwoord van ons ontvangen, wij zullen u zeker niet vergeten!

Wat doet DecoImprove met de gegevens die ik opgeef?

Voor een duidelijk antwoord op uw vraag verwijzen wij u door naar onze Privacy Policy

 

 
 
 
WAAROM BIJ DECOIMPROVE.NL:
  1. Laagste prijs garantie
  2. Gratis verzending vanaf € 75,-
  3. Voor 14:00u besteld, volgende dag in huis bij levering uit voorraad
  4. Indien niet voorradig is de levertijd max. 6 werkdagen
  5. Betalen op rekening mogelijk voor bedrijven
  6. 14 dagen bedenktijd
  7. Deskundig advies
 
 
INFO:
          
Deco
Improve.VoF

Telefoon: 0174-764218
E-mail: info@decoimprove.nl
IBAN: NL49 RABO 0144495805
BTWnummer: NL 851255851 B01

* Alle prijzen zijn inclusief BTW

 







 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.